بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی | جدیدترین بیوگرافی و زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی بازیگران

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی | جدیدترین بیوگرافی و زندگی نامه افراد مشهور

بیوگرافی و زندگی نامه کامل سحر قریشی + عکس


بیوگرافی و زندگی نامه کامل سحر قریشی | سحر قریشی در چه دانگشاهی درس خونده ؟ سن سحر قریشی ؟ شوهر سحر قریشی ؟ بیوگرافی بازیگر مشهور زن ایرانی بنام سحر قریشی هم اینک در سایت پارلین قرار گرفت

پارلین » بیوگرافی بازیگران » بیوگرافی کامل سحر قریشی + عکس

همچنین شما می توانید در این پست بیوگرفای جدیدترین عکس های سحر قریشی را نیز ببینید

بیوگرافی بازیگران ایرانی

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (4)

بیوگرافی سحر قریشی در سایت سرگمی و تفریحی پارلین :

سحر قریشی متولد ???? است . همسر او مهران اخوان ذاکری است و ?? سال سن دارد . زندگی مشترک آنها چند سالی است که آغاز شده و روز های خوبی را با هم پشت سر میگذارند . سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است . سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

Sahar-Ghoreyshi-4 (Custom)

نام اصلی : سحر قریشی

زمینه فعالیت : بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

تولد : ? دی ????

?? دسامبر ???? ‏(?? سال)

تهران، ایران

محل زندگی : تهران، ایران

ملیت : ایران

پیشه : بازیگری

سال‌های فعالیت : از ???? تاکنون

همسر(ها) : مهران اخوان ذاکری (همسر سابق)

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد

45252 (Custom) (2)

سحر قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره نحوه ورودش به تلویزیون گفت: من کار اولم در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «لج و لجبازی» به تهیه کنندگی آقای زبر دست بود. در مراحل پایانی این کار بودم که از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی‌زاده معرفی شدم. آقای سهیلی زاده از من دعوت کرد تا برای نقش یلدا که حدود ??? نفر کاندید داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس از تست مورد قبول واقع شده و برای بازی در این نقش آمدم.
وی با بیان اینکه بازیگران در کار روتین تلویزیونی بیشتر دیده می‌شوند، درباره بازتاب سریال «دلنوازان» اظهار داشت: استقبال مردم از این سریال خیلی خوب است و مردم در کوچه و خیابان مرا می‌شناسند و مورد محبتشان قرار گرفته‌ام. البته در این کار استرس هم داشته‌ام، چون در کنار پیشکسوتان بزرگی ایفای نقش می‌کردم و کار اولم بود.

Sahar-Ghoreyshi-3 (Custom)

وی افزود: من برای بازی در چنین سریال پر قسمتی تجربه چندانی نداشتم. ضمن اینکه نقشم هم پررنگ بود اما آقای سهیلی‌زاده با من همراهی کرد و کمک‌های او مرا به اینجا رساند.
وی درباره انتخاب بازیگران و اینکه آیا دوست داشته به جای بازیگر دیگری در این سریال ایفای نقش کند؟ پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم ولی به نظرم انتخاب بازیگران خوب است. روزی که من برای تست آمدم فقط برای نقش یلدا آمدم و امروز هم فکر می‌کنم هرکدام از بچه‌ها به بهترین شکل در جای خود قرار گرفته‌اند.
قریشی درباره نقش یلدا نیز عنوان داشت: به نظر من تمام گیرایی داستان در این است که پیش زمینه‌ای از زندگی یلدا وجود نداشته باشد. یلدا خودش پر از نگرانی و معماست و همین است که این جذابیت را برای این نقش ایجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمی‌شود که یلدا که و چه بوده و همین تعلیق باعث می‌شود تا این نقش برای مخاطب خاکستری به نظر برسد و نداند که مثبت است یا منفی.
بازیگر نقش یلدا درباره اینکه دوست دارد همچنان در تلویزیون بازی کند و یا به سینما برود تیز تصریح کرد: به خاطر اینکه تلویزیون رسانه ملی است، پر بیننده‌تر است و قشر بیشتری از جامعه تلویزیون می‌بینند. ولی هم سینما و هم تلویزیون می‌توانند بازیگر را نشان بدهند و انتخاب درست نقش‌ها در این میان خیلی مهم‌تر است تا تکرار مکرر یک نقش. در تلویزیون می‌توان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو ژانر دیده شوم و نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم.
وی با بیان اینکه من بیشتر برایم نقش و فیلمنامه‌ مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت: یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خیلی به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتی که برایش می‌افتد، خودم را به جای او می‌گذارم و ری اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.

Sahar-Ghoreyshi-1-1 (Custom)

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

شیفته آراستگی هستم :

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم. به همین خاطر در زمانی که حالم خوب نیست سعی می کنم برای ظاهرم وقت بیشتری را صرف کنم.

دلبستگی من به محیط آرایشگاه :

من عاشق محیط آرایشگاه هستم و آرامش زیادی را از این محیط می گیرم، گاهی که بی دلیل دلشوره دارم به آرایشگاه می روم و با یک مانیکور یا براشینگ ساده یا تغییر رنگ مو حالم را عوض می کنم. آراستگی جزوی از یک زن است و خانم ها باید همیشه به این موضوع اهمیت دهند. با وجود اینکه گاه پیش می آمد به لحاظ مالی هم در شرایط خوبی به سر نمی بردم اما از رفتن به آرایشگاه دریغ نمی کردم چون می دانستم که رفتن به آنجا باعث تقویت روحیه ام می شود.

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (2)

ذات زن و زیبایی :
آدم ها، وقت هایی که دل تنگ هستند به یک سمتی پناه می برند و از آنجایی که ذات زن با زیبایی گره خورده است به همین خاطر وقت هایی که به لحاظ روحی دچار خلاء شده است دوست دارد که زیبایی اش را افزون کند. نحوه آفرینش آنها به گونه ای است که به زیبایی گرایش بیشتری دارند و پرداخت به این مقوله روح آنها را آرام می کند و انرژی زیادی را به آنها می دهد، به همین خاطر افرادی که در زمینه هنر و تجارت در تمام دنیا فعالیت می کنند، سعی دارند سلیقه زنانه را در طراحی و تولید محصول شان لحاظ کنند چون می دانند وقتی نظر آنها را تامین کنند و توجه آنها به سمت شان جلب شود، احتمال موفقیت شان بالا می رود.

فکر نمی کنم این موضوع ساده، احتیاجی به پنهان کاری داشته باشد چون شما هر چقدر که با مردم صادق تر باشید، آنها بیشتر حرف هایتان را باور می کنندو متوجه می شوند شما چیزی برای پنهان کردن برای آنها ندارید و ازت اینکه حس واقعی تان را بدون پنهان کاری با آنها در میان می گذارید، خوشحال می شوند.

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (3)
مردم از صداقت خوشحال می شوند :

مردم بیش از هر چیزی از صداقت خوشحال می شوند، از اینکه می بینند جنس زندگی هنرمندشان شبیه به خودشان است با او بیشتر همذات پنداری پیدا می کنند و وقتی شما با این موضوع خوشحال می شوید چه لزومی دارد به دروغ چیزی دیگری را بگویید تا مبادا دیگران شما را به ساده انگاری متهم کنند. حتی اگر چنین اتهامی وجود داشته باشد، باز هم نباید به خاطر ترس، صداقت را پنهان کرد.

بیوگرفای سحر قریشی

مردم با نقش هایی که بازی می کنیم حسابی درگیر می شوند و آن را باور می کنند. حس باورپذیری آنها واقعا جالب و خوشایند است. هیچ وقت یادم نمی رود، سال ها قبل وقتی که در سریال دلنوازان بازی می کردم مردم وقتی من را در کوچه و خیابان می دیدند مرا مورد نصیحت قرار می دادند یا به من می گفتند: «خجالت نمی کشی به همسرت نمی رسی!» این حرف ها از سویی خوشایند بود اما از سویی برایم سوال برانگیز بود که چطور مردم تا این حد درگیر نقش یلدا شدند؟

Sahar-Ghoreyshi-2 (Custom)

وی سابقا همسر مهران ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

Sahar-Ghoreyshi-9 (Custom)

عکس کودکی سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

Sahar-Ghoreyshi-10

سینمایی :

???? لج و لج‌بازی || ???? دردسر بزرگ || ???? همه چی آرومه

???? گشت ارشاد || ???? ساعت شلوغی || ???? محرمانه تهران

???? نار || ???? دوباره با هم || ???? اکباتان

???? تو و من || ???? نردبان چوبی || ???? عبور از مه

???? زن. مرد. زندگی… || ???? نفس || ???? پنج ستاره

???? آنچه مردان درباره زنان نمی دانند || ???? دربست آزادی

???? نازنین (فیلم ????) || ???? آتیش بازی || ???? روزگاری عشق و خیانت

مچموعه تلویزیونی:

???? دلنوازان

???? شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

???? شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

42525 (Custom)

شبکه خانگی:

???? حال خوب من

???? نارمک (تهرانپارس)

???? سیسیلی‌ها

???? سه خط موازی

???? بچه‌های لواسان

???? مردی شبیه گرگ

414152 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران + بیوگرافی کامل

45252 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

414252 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

532636 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

5235236 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

8525263 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

sahar%20ghoreishi%2018 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

Sahar-Ghoreyshi-6 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

Sahar-Ghoreyshi-7 (Custom)

عکس های جدید سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

54252 (Custom)

بیوگرافی کامل سحر قریشی + عکس های جدید در سایت تفریحی و سرگرمی پارلین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.